Impactory

g o o g l e   g e c e r t i f i c e e r d

 

Mijn naam is Henk Westerhuis. Met meer dan 20 jaar ervaring in omzetbevordering help ik ondernemers naar de weg omhoog.

Mijn aanpak is eigenlijk heel simpel.

Iedereen is geregeld op zoek naar passende oplossingen die het leven veraangenamen. En wie zich oriënteert is binnen zekere kaders op zoek naar de beste oplossing.

Om als ondernemer te overleven is het dus belangrijk om binnen die kaders te worden ervaren als de beste oplossing.

De vraag voor elke ondernemer die z’n succes wil vergroten is dus: “Voor wie en waarmee wil ik de allerbeste ervaring leveren”. Meer omzet draait dus niet om meer verkopen, maar om ‘iets’ als beste willen oplossen. Online service speelt hierbij een steeds grotere rol.


Over Henk Westerhuis

Sinds de jaren 90 produceer ik publicaties, zoals brochures, jaarverslagen en boeken in opdracht van ondernemers. Gaandeweg ben ik ondernemers ook gaan helpen met hun beeldvorming (profilering) en promotie (verkoopbevordering). Inmiddels heeft ook online marketing mijn interesse (online responsverbetering).

Meer dan 90% van alle niet-alledaagse aankopen begint online. Maar wie wordt er eigenlijk gevonden en geselecteerd? Om daar inzicht in te krijgen ben ik mij sinds 2015 gaan verdiepen in online informatiegedrag en hoe je hier als ondernemer je voordeel mee kunt doen.

Ondernemers help ik om hun merk meer betekenis te geven. Denk hierbij dan aan antwoorden op de volgende vragen:

Hoe kunnen we gerichter klanten werven?
Hoe krijgen we een sterkere uitstraling
(en daarmee meer aantrekkingskracht)?

Hoe krijgen we meer respons op onze website?
Hoe kunnen we ons effectiever onderscheiden van andere aanbieders?
Hoe gaan klanten ons helpen aan nieuwe klanten?

 

 


Google gecertificeerd

Sinds 2015 heb ik veel kennis opgebouwd over online marketing, niche marketing en content marketing.

In 2018 volgde ik een training bij Google. Deze training gaf inzicht in de visie van de zoekmachine en hoe je hier als ondernemer goed op in kunt spelen.

 


Opdrachtgevers

Door de jaren heen werkte ik voor tientallen opdrachtgevers:
 Caribbean Promotion  regiopromotie    Deutsche Bank Nederland  private banking    Fleuroselect  mondiale belangenorganisatie zaadbloemindustrie  •  Van der Knaap groep  natuurlijke groeimedia    Krauthammer  trainingen voor professionals    RVD  inzake koninklijk staldepartement    MindShare Amsterdam  vestiging mondiaal mediabureau    diverse overheden    diverse instellingen    diverse regionaal, nationaal en internationaal opererende bedrijven.

 


In het verleden behaalde resultaten…

Sinds 1991 heb ik meer dan vijfhonderd promotionele producties verzorgd in opdracht van bedrijven en instellingen. Vaak ging het om producties waarvoor ik projectteams samenstelde.
eenmalige publicaties en periodieke publicaties
promotieplannen die klantenstromen op gang brachten

In 2006 bracht ik de Afrikaanse beeldhouwer Dominic Benhura onder de aandacht bij Hortus botanicus in Leiden. Dominic Benhura is één van de meest getalenteerde kunstenaars van zuidelijk Afrika. Gezamenlijk organiseerden we in 2008 een grote tentoonstelling in de tuinen van de Leidse Hortus. Het werd de grootste solotentoonstelling die ooit in Europa georganiseerd is voor een Afrikaanse kunstenaar. De expositie werd bezocht door ruim 90.000 mensen uit binnen- en buitenland.

In 2016 zag dag*wijzer het levenslicht. dag*wijzer is dé methode om de vitaliteit van mensen met beginnende dementie zo lang mogelijk vast te houden. Ontwikkeling in samenwerking met zorgspecialisten en onderzoekers. (beginnende-dementie.nl).

 


Kennis en ervaring

De oplossingen van Impactory zijn onder meer gebaseerd op beheersing van de volgende disciplines:
 grafische communicatie     nichemarketing    conceptontwikkeling    wervend schrijven    online informatiegedrag    contentmarketing    website optimalisatie op basis van Google Analytics.