Hulp bij websiteverbetering

Je wilt met je website meer klanten aantrekken. Wat is de beste optie?

 

Mogelijkheden om de bezoekerservaring van je website te verbeteren:


🔵   Je doel vertalen naar online acties

  • Aan elke aankoop gaat een oriëntatie vooraf.
  • Veel aankopen zijn impulsaankopen, maar ook veel aankopen niet.
  • Voor deze aankopen verloopt het oriëntatieproces in stappen.
  • Je helpt bezoekers verder door ze bij deze stappen te begeleiden.
  • Uit welke stappen bestaat het oriëntatieproces van je bezoekers en hoe vervlecht je die stappen met je ondernemersdoel.

Je website subtieler afstemmen op de wensen van je bezoekers.


🔵   Meer aantrekkingskracht als dé specialist

  • Wie zich oriënteert op een aankoop, is op zoek naar dé specialist.
  • Maar voor veel ondernemers voelt specialiseren aan als het missen van kansen.
  • Een dilemma voor veel ondernemers.
  • Hulp nodig om je specialisme scherp te krijgen?
  • Hulp nodig om met je specialisme klanten aan te trekken?

Beter online met een helder specialisme. (+ 20 jaar ervaring in profileren)


🔵   Je website onder de loep

  • Uiteindelijk draait het allemaal om je ‘bezoekerservaring’.
  • Je bezoekerservaring is de mate waarin je met je website aantrekkelijk bent.
  • Een combinatie van kwaliteit, service en gemak (en plezier niet te vergeten).
  • Ook Google weegt de bezoekerservaring van je website mee.

Meer respons door je bezoekerservaring te verbeteren.


🔵   Nummer één worden met een planmatige aanpak

  • Mensen gaan bij voorkeur voor websites met de beste bezoekerservaring.
  • Deze websites zetten de meeste bezoekers om in klanten.
  • Waarin wil je nummer één worden?
  • Hoe geef je bezoekers de allerbeste ervaring?
  • Je wordt de beste door voortdurend beter te worden.

Je online marktpositie planmatig verbeteren.


🔵   Een band opbouwen met bezoekers

  • Mensen oriënteren zich intensiever naarmate een aankoop riskanter is.
  • Met informatie kun je interesse verhogen en drempels verlagen.
  • Maar met welke informatie?
  • Wat zijn aantrekkelijke invalshoeken?
  • Met je content maak je het verschil.

Teksten en ideeën waar je bezoekers blij van worden. En Google ook!


🔵   Bezoekers activeren

  • Je website is niet alleen bedoeld om mensen goed te informeren.
  • Je wilt met je website ook bezoekers omzetten in klanten.
  • Je wilt je bezoekers dus activeren.
  • Denk hierbij aan webstructuren en CTA’s (call’s to action).

Wat zijn de acties waarvan je wilt dat je bezoekers die gaan verrichten?


🔵   Meer bezoekers naar je website

  • De bezoekerservaring van je website is cruciaal voor je succes.
  • Ook Google waardeert een goede bezoekerservaring.
  • Er zijn ook andere factoren die bijdragen aan je vindbaarheid
  • Belangrijke factoren die Google hanteert heb ik in kaart gebracht.
  • Je online vindbaarheid verbeteren?

Je website beter afstemmen op Google.


✅   Afspraak maken

De bezoekerservaring van je website verbeteren?
Of interesse in een oriënterend gesprek?

Stuur je gegevens door, dan maken we een afspraak.
Of neem contact op via Mail of App.

Formulier         stel je vraag
Mail
                  info@impactory.nl
WhatsApp       +31 (0)6 24810140